برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

لینک کوتاه

جلسه توجیهی ویژه دانشجویان جدیدالورود دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور ریاست دانشگاه،معاونین دانشگاه، رؤسا دانشکده ها و اعضای هیئت علمی در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد ، دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ، در جلسه توجیهی فرهنگی دانشجویان نو ورود دختر واحد یزد که روز گذشته برگزار شد، ورود دانشجویان جدید را نیز به این واحد دانشگاهی تبریک گفت و در ادامه سخنان خود دستاوردهای شاخص دانشگاه آزاد یزد را طی چهار دهه گذشته از بدو تاسیس تاکنون در بخش های پژوهشی ، فرهنگی، آموزشی و سما را که قطعا باعث انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل نسبت به سایر مراکز آموزش عالی استان متمایز کرده است را برشمرد .

وی افزود ، دانشگاه آزاد یزد رویکرد خود را در تحول و تعالی به سمت یک دانشگاه فن آور و کارآفرین طراحی کرده و با ایجاد دو مرکز نوآوری و مرکز رشد و پردیس فن آوری حضرت ولی عصر عج ، یک دانشکده اختصاصی مهارت و کارآفرینی ظرفیت ارزشمندی را برای همه مشتقان کسب علم و دانش ثروت آفرین مهیا کرده است .

حجه الاسلام دکتر احمد صادقیان عضو هیات علمی دانشکده علوم انسانی واحد یزد در حاشیه این مراسم با ایراد سخنانی برای حاضران، افزود: «ما معتقدیم آنچه باعث توسعه می‎شود علم، اخلاق و نوآوری است، وقتی از توسعه سخن به میان می‎آید منظور تغییر در بنیان‎ها و شالوده‎هاست، چرا که نشاط علمی و اخلاقی از مهم‌ترین الزامات رسیدن به موفقیت است و ما باید این نشاط را در خود و اطرافیان ایجادکنیم.
خاطر نشان می شود در این مراسم، هریک از معاونان و مدیران اجرایی و گروههای آموزشی و همچنین کانون ها و تشکل های فعال دانشجویی واحد یزد، در سخنانی ضمن تشریح نوع فعالیت حوزه مربوطه به دانشجویان جدیدالورود 1401-1402، آنان را با قوانین و مقررات دانشگاه آشنا کردند.
پخش کلیپ معرفی دستاوردهای دانشگاه و نمایش سرود انقلابی از گروه تواشیح دانشجویی(وصال) واحد یزد و همچنین بازدید از رصدخانه بزرگ دانشگاه آزاد شهرستان تفت و پاسخ به سئوالات دانشجویان توسط مسئولان دانشگاه، از دیگر برنامه های جنبی این اردو بود که بسیار مورد استقبال و توجه دانشجویان جدیدالورود واحد یزد قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *