ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی سطح شهر

لینک کوتاه

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری از ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، محمد رسول طهماسبی با اشاره به اهمیت ترمیم و لکه گیری به موقع آسفالت معابر شهر، اظهار داشت: بنا بر نیاز سنجی کارشناسان حوزه فنی و عمرانی و اولویت بندی ها و درخواست های شهروندان، اقدام به اجرای لکه گیری انواع خرابی ها از جمله چاله ها ، گود افتادگی ها ، ترک های بلوکی در معابر آسفالتی ، ترمیم نوارهای حفاری شده، رفع نقاط آبگیر در خیابان های اصلی با استفاده از مخلوط آسفالتی با دستگاه بلوپچر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در سطح شهر شد.

 

وی با بیان اینکه در راستای عدم اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه، اجرای این عملیات در ساعات ابتدایی روز و از ساعت یک بامداد تا ۶ صبح انجام می گیرد، گفت: عملیات لکه گیری از ابتدای نیمه دوم سال جاری تاکنون در بلوار حضرت ولیعصر(عج) امامشهر، بلوار امام حسین (ع) امامشهر، بلوار مدرس حد فاصل میدان نماز تا بلوار صحرا، خیابان حضرت مهدی(عج)، خیابان سید گلسرخ و خیابان فرخی به متراژ ۱۶ هزار متر مربع انجام گرفته است و تا پایان دی ماه به ترتیب اولویت بندی اجرا گردیده است .

 

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان اینکه اجرای برخی از طرح ها در محدوده شهری نیازمند حفاری در معابر می باشد، گفت: بیشتر خرابی ها و ایجاد لکه در آسفالت به علت حفاری در معابر برای اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل گذاری و تقویت شبکه برق صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *