با همکاری دانشگاه آزاد یزد؛

پنجمین جشنواره سالیانه زعفران طلای سرخ در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود

لینک کوتاه

دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد گفت، نشست هم اندیشی دانشگاه آزاد یزد و مسئولان شهرستان بهاباد در راستای برگزاری پنجمین دوره از جشنواره گردشگري سالیانه برداشت زعفران بهاباد در سالن شهید سلیمانی واحد یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد، روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد اظهار کرد، در راستای برگزاری پنجمین جشنواره سالیانه گردشگری برداشت زعفران شهرستان بهاباد، جلسه هم اندیشی با حضور مسئولان شهرستان بهاباد در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد که وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تجارب ارزنده دانشگاه آزاد یزد در زمینه برگزاری رویدادهای استارت آپی و ریورس پیچ ، همکاری خوبی را در این راستا صورت پذیرد.
در این نشست هم اندیشی، علیرضا تیموری فرماندار بهاباد هدف اصلی مسوولان از همکاری صمیمانه با دانشگاه آزاد یزد را تنوع بخشیدن به عرصه گردشگری کشاورزی این منطقه بیان کرد،
وی در ادامه، از مهمترین شاخص های پنجمین دوره جشنواره گردشگری زعفران را سمت و سوی نوآوری دادن به بحث گردشگری کشاورزی، منطقه در جهت بهره وری اقتصادی ، مصرف انرژِی ، کیفیت محصول و برندسازی را در حوزه علمی با ورود دانشگاهیان در این عرصه اهتمام ویژه دانست.
گفتنی است در این نشست، اقبال رئیس شورای شهر،
رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی بهاباد، شطرنجی مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان و رستگار مدیریت ترویج و امور جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این نشست،حضور داشتند و هریک از مسوولان ،عملکرد چهار دوره قبل جشنواره، ایده ها و راهکارهای مناسب در راستای معرفی پتانسیل های شهرستان و همچنین برندسازی زعفران این منظقه مورد بررسی قرار دادند.
شایان ذکر است که این جشنواره، با همکاری فرمانداری، جهاد‌کشاورزی، دانشگاه آزاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد و شرکت های دانش بنیان ، مانند 4 سال گذشته در تاریخ 19آبان ماه سال جاری در منطقه بهاباد یزد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *