مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد؛

ضرورت ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه

لینک کوتاه
امیدی

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد،رسانه‌ها را بلندگو، پیام‌رسان، مشفق و همراهان صدیق دانست و افزود: قطعاً پیوند عالمانه رسانه با حوزه صنعت و تجارت می‌تواند ارزشمند باشد و رسانه پشتیبان قابل‌اطمینان صنعت خواهد بود.

مهندس امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار طلوع یزد؛با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه، گفت: رسانه‌ها باید فارغ از تفسیر‌های تک بعدی از پردازش خطی و یکجانبه مسائل خودداری کرده و در مسیر تقویت صنعت، تولید و در نهایت عدم وابستگی گام بردارند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان به اینکه رویکرد رسانه‌های غربی با هدف تعرض رسانه‌ای و هجمه به کشور های استقلال طلب است ، عنوان کرد: با توجه به اینکه توسعه صنعتی کشور نیازمند بستر سازی و فرهنگسازی است،اگر رسانه به رسالت خود عمل کند و مردم را با واقعیت‌ها و دستاورد‌ها آشنا کند، امید به آینده و اعتماد عمومی افزایش خواهد یافت.

این مسئول پیوند صنعت و رسانه‌ها را موجب شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مزیت‌های نسبی عنوان کرد و افزود: در صورت توجه به تحقق شعار سال، استان شاهد تصمیم‌گیری و تصمیم سازی هوشمندانه صاحبان صنایع و کارگزاران در بخش‌های مختلف خواهد بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: در این بیانیه نقش رسانه‌ها در شکل دهی به روند توسعه تاکید شده و از جوانان خواسته شده در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن پیشگام شوند.

امیدی بیان داشت: متولیان صنعت باید از تمام ظرفیت رسانه‌ها برای تولید و شناسایی مزیت‌های نسبی استان استفاده کرده و برای رفع موانع صنعت و امید آفرینی در جامعه از این ظرفیت استفاده کنند و رسانه ها هم با حضور در متن و لایه‌های مختلف جامعه به ویژه حوزه صنعت و تولید و دستاوردهای به وجود آمده، واقعیت‌ها را به اطلاع مردم رسانده و در زمینه آگاهی بخشی گام بردارند.

مسئول بسیج مهندسین استان یزد با اشاره به این‌که رسانه‌ها دوست دار توسعه استان بوده و باانگیزه برای این مهم تلاش کرده‌اند، گفت: رسانه‌ها اگر جایی وارد وادی نقد می‌شوند تنها به دلیل داشتن نظر توسعه‌ای بوده تا نقایص برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین در پایان از  دکتر مهران فاطمی؛استاندار یزد بخاطر نگاه ویژه ایی که به صنعت استان علی الخصوص برنامه یزدنوین و سرباز صنعت دارند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *