بخش کوچه‌باغ جشنواره انار تفت حذف شد

لینک کوتاه
بخش کوچه‌باغ جشنواره انار تفت حذف شد

جشنواره انار تفت در حالی از عصر امروز و به مدت چهار روز در این باغشهر آغاز خواهد شد که بخش موسوم به کوچه‌باغهای این جشنواره به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم از این جشنواره حذف شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از ایسنا، «محمد دهشیری» فرماندار تفت در این باره اظهار کرد: این بخش به دلیل عدم آماده سازی به موقع به ویژه تامین روشنایی با توجه برگزاری جشنواره طی این چهار روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و نیز ارائه نشدن محتوی کامل در زمان تعیین شده برای اخذ مجوزها و طی کردن فرآیندهای قانونی در این زمینه که نهایتا منتج به عدم کسب مجوزهای لازم شد، از لیست برنامه های جشنواره حذف شده است.

وی تاکید کرد: البته برگزاری این بخش در زمره برنامه های پیشنهادی جشنواره از ابتدا قرار داشت ولی در نهایت به دلایل اعلام شده و صادر نشدن مجوز مربوطه، برگزار نخواهد شد و عملاً جشنواره به صورت متمرکز از عصر امروز در قالب غرفه‌های عرضه محصولات مرتبط با انار و نیز غرفه‌هایی جهت معرفی ظرفیتهای گردشگری شهرستان در محل باغ موقفه علی نق خان تفت آغاز خواهد شد و تا ششم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار در نشست خبری این جشنواره اعلام کرده بود گردشگری از مهمترین محورهای توسعه در شهرستان تفت در نظر گرفته شده و قرار است ظرفیتهای شهرستان در قالب جشنواره های مختلف و برنامه های فرهنگی معرفی شود ولی به نظر متاسفانه در این جشنواره علاقمندان از بازدید باغات دیدنی انار این شهرستان محروم شده‌اند.

گفتنی است؛ البته قبلا در پوستر جشنواره زمان بازدید از کوچه باغهای تفت ساعت روز و روشنایی اعلام شده بود ولی به گفته فرماندار، زمان هر دو بخش جشنواره از سوی «ابراهیم احمدی» دبیر جشنواره در نشستهای هماهنگی از ساعت ۱۸ تا ۲۲ اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *