جامعه نیازمند امید و نشاط است

لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مدیران با گزارش دستاوردهای مثبت و نخبگان با جهاد تبیین در جامعه امید آفرینی کنند.

به گزارش طلوع یزد، غلامعلی دهشیری در هفتاد و ششمین نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان یزد، با اشاره به عملیات روانی و جنگ تمام عیار رسانه ای شدیدِ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: با شکستن سد مشکلات تحریم و رنگ باختن حنای برجام بسبب اقدامات جهادی دولت سیزدهم، دشمن نقشه آشوب داخلی و توهم سوریه سازی ایران را با کمک عوامل داخلی و رسانه ای اجرایی کرد.
وی افزود: در جنگ روایتهای دروغ رسانه ای غرب و عملیات روانی دشمن، بسیاری از خدمات و فعالیت های نشاط آور و غرور آفرین نظام اسلامی، از دید رسانه ها و مردم و جوانان کمرنگ و یا پنهان ماند.
این مقام قضایی بر ارائه گزارش از اقدامات موثر و مثبت در جامعه توسط مدیران تاکید کرد و افزود: نخبگان و مدیران در جنگ رسانه ای دشمن با جهاد تبیین و گزارش دستاوردهای دانشمندان ایرانی و خدمات ارائه شده روحیه امید به آینده را در جامعه تقویت کنند.
وی افزود: غوغای رسانه ای و پمپاژ دروغ و روایت نادرست اتفاقات اخیر باعث شد تا پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف مانند رشد و پیشرفت فنی و حرفه ای در صنایع پهبادی، توافق صادرات تولید ۴۰ دستگاه توربین گازی به روسیه و آغاز حفاری بزرگترین ذخیره گاز طبیعی غرب آسیا توسط گروه مپنا دیده نشود.
دهشیری با بیان اینکه دانشگاه های ما در تمام عرصه ها پیشگام و باعث افتخار کشور بوده اند و برای نمونه دانشگاه شریف بیش از ۱۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: اتفاقات تلخ در برخی دانشگاه های کشور ناشی از ناکامی دشمن در ترورهای سخت همچون شهیدان احمدی روشن، رضائی نژاد، شهریاری و… بوده است. نخبگانی که دشمن ابتدا آنها را تحریم و سپس ترور فیزیکی کرد غافل از آنکه خون هر شهید باعث رویش و رشد نخبگانی دیگر خواهد شد.
وی تصریح کرد: دشمنان با ترور نرم ذهن نوجوانان و جوانان این کشور و با ابزارهای رسانه ای در جنگی اداراکی و چند بعدی به دنبال توقف رشد علمی و پژوهشی این کشور هستند اما قطعا دانشجویان غیرتمند و دشمن شناس این کشور با بصیرت و هوش سرشار خود، دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.
رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم هوشیاری مسئولان و مردم در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: اکنون که دشمن در عرصه رسانه ای با دستمایه کردن فوت مهسا امینی و سوء استفاده از گسل های قومیتی، هویتی و جنبش زنان، شکست خورده است تلاش خواهد کرد در آینده نزدیک مسائل اقتصادی و معیشت را مطرح و فتنه ای جدید را برپا کند. پر واضح است دولتمردان ایران اسلامی با التفات کامل و اشراف لازم بر شرایط و همه امور، وظایف و رسالت خود را خوب می دانند و اوضاع را تدبیر خواهند کرد.
وی با قدردانی از بصیرت و هوشیاری ملت ایران و تفکیک صف معترضان از اغتشاشگران و آشوبگران افزود: مردم صف خود را از مخلان امنیت جدا کرده اند و بنا به تاکید رئیس قوه قضائیه در اسرع وقت مطابق مقررات و قوانین به پرونده های مخلان نظم و امنیت عمومی و تخریب کنندگان اموال عمومی و خصوصی در حداقل زمان قانونی ممکن، رسیدگی و در صورت تشخیص قاضی دادگاه جلسات دادرسی به طور علنی برگزار و به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *