مسئول کمیته راهبردی و سیاستگذاری رویداد « تا ثریا»؛

هدف از برگزاری رویداد ملی «تا ثریا»پاسخگویی به نیازهای فناورانه کشور است

لینک کوتاه

اکرم فداکار افزود:ارایه نیازها و نیازسنجی ها و همچنین عرضه شرکت ها و صاحبان طرح ها و ایده های نوآورانه به عنوان اهداف این رویداد ملی و علمی است.

به گزارش طلوع یزد، مسئول کمیته راهبردی و سیاستگذاری رویداد « تا ثریا» در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : این اتفاق متفاوت از استان های دیگر صورت می گیرد که خروجی کمیته راهبری و سیاستگذاری است زیرا برای اجرای این رویداد ملی افراد و نهادهای شاخص و دغدغه مند پای کار آمده اند و اولین شاخصه آن نیز هم افزایی است که صورت می گیرد.

فداکارگفت: کارخانه نوآوری عضو جدید در اکوسیستم فناوری و نوآوری است که امیدوارم پاتوق جدیدی در این زمینه باشد.

وی بیان کرد: مبنای کار ما هم افزایی و اجماع است تا آورده ها به صورت استانی ارائه شود.
اوادامه داد: در زیست بوم های حرفه ای موضوع رویدادها مهم شده است زیرا افراد را با شبکه سازی به هم مرتبط می کند.
مسئول کمیته راهبردی و سیاستگذاری رویداد « تا ثریا»، با بیان این که هدف ما حضور حداکثری ذینفعان است و امیدواریم با حضور این افراد در سطح کشور نمایندگان خوبی داشته باشیم افزود: امیدواریم خروجی داشته باشیم تا در زندگی مردم شاهد این تغییرات باشیم.

فداکار گفت: ما باید رد پای شرکت های دانش بنیان را در جامعه مشاهده کنیم و به ناچار در بخش های مختلف باید این اتفاقات را رقم بزنیم و ما به عزم اراده جدی نیاز داریم و راه حل ان نیز چیزی جز علم و فناوری نیست
وی افزود: هدف ما استفاده از ظرفیت های موجود برای تقویت حوزه دانش بنیان است تا بتوانیم سهم بزرگتری را در این حوزه بدست بیاوریم.

محمد رضا زارع نماینده سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر استان یزد نیز با بیان اینکه رویداد علمی «تا ثریا» در ارتباط با اشتراک گذاری ظرفیت های استان و کشور به صورت علمی بوده و  به دو شیوه اشتراک گذاری نیازهای فناورانه و به اشتراک گذاری نیازهای پشتیبانی دانش بنیان به کمک سرمایه گذار اتفاق خواهد افتاد و در حقیقت با اشتراک گذاری مسائل فناورانه توسط سرمایه گذار و سرمایه پذیر به سمت تولید محصول بهتر گام برخواهیم داشت.
وی گفت: تاکنون ظرفیت های خوبی در استان به میدان آمدند از جمله ستاد فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان استان و قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه الغدیر که با توجه به ظرفیت های استان و اینکه این رویداد یک جریان دائمی خواهد بود انتظار داریم نتایجی متفاوتی را نسبت به استان های دیگر شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *