سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد خبر داد:

روشنایی بلوارهای شهید واعظ و تبلیغات اسلامی به بهره برداری رسید

لینک کوتاه

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از ساماندهی روشنایی بلوار شهید واعظ و بلوار تبلیغات اسلامی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد – محمد رسول طهماسبی با بیان اینکه بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری و مطالبات شهروندان است، اظهار کرد: در راستای این امر بلوار شهید واعظ واقع در منطقه چهار و بلوار تبلیغات اسلامی واقع در منطقه یک شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و شرکت توزیع برق به بهره برداری رسید.

 

معاون شهردار یزد با اشاره به تاثیر و اهمیت روشنایی استاندارد معابر شهری در کاهش تصادفات، افزایش امنیت و ایجاد زیبایی بصری، گفت: ساماندهی روشنایی بلوارهای شهید واعظ و تبلیغات اسلامی به طول یک کیلومتر با نصب ۳۰ عدد فنداسیون و پایه چراغ در رفیوژ میانی بلوار و نصب چراغ های فوق کم مصرف ال ای دی به انجام رسید.

 

وی در ادامه اظهار داشت:‌ ساماندهی و بهسازی روشنایی چند بلوار و معابر شهری تا پایان سال جاری در دستور کار معاونت امور زیربنایی شهرداری قرار دارد که طی ماه های آینده اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *