سامانه ها و خدمات الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری یزد ، گامی اساسی در جهت تحقق شهر هوشمند می باشد

لینک کوتاه
مهدی فلاح

مهدی فلاح، رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد طی حضور در برنامه رادیویی صدای شهر به معرفی سامانه ها و خدمات الکترونیکی سازمان فاوا پرداخته و اجرای آنها را در جهت تحقق شهر هوشمند دانست .

به گزارش طلوع یزد،  مهدی فلاح، رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد سامانه های شهربین ، بازپس ، سهیم و اتوبوس یاب را از جمله سامانه هایی برشمرد که توسط شرکت های دانش بنیان تولید و در مجموعه شهرداری یزد به بهرداری رسیده است.

وی افزود: تجربیات جهانی ثابت کرده است که ورود فناوری اطلاعات در حوزه مدیریت خدمات شهری می‌تواند زمینه‌ساز ارائه بهتر این خدمات شده و موجبات رضایت ذینفعان را فراهم آورد. با توجه به عصر ارتباطات و توسعه روز افزون تکنولوژی در سرتاسر دنیا لزوم استفاده از سامانه های الکترونیکی توسط مردم بیش از پیش احساس می شود و سازمان فاوا شهرداری یزد بخش زیادی از فعالیتهای خود را معطوف به تولید و اجرای سامانه ها و خدمات الکترونیکی مورد نیاز مردم داشته است .

او ادامه داد : سامانه سهیم (سامانه هوشمند یزد من) به عنوان درگاه واحد ارائه خدمات شهرداری یزد تولید شده است وشهروندان محترم یزدی با استفاده از این سامانه به تمامی خدمات شهرداری، از جمله خرید بلیط وسایل بازی پارک ها، بلیط اتوبوس ، پرداخت هزینه تاکسی، استفاده از پارکومتر، استفاده از دوچرخه شهری و سایر خدمات شهرداری دسترسی پیدا خواهند کرد .

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد سامانه بازپس را نیز معرفی کرده و گفت:از دیگر سامانه های تولید شده توسط فاوا سامانه بازپس میباشد که شهروندان میتوانند با استفاده از آن پسماند خشک خود را تحویل داده و در ازای آن از امتیازات نقدی و یا غیرنقدی در سامانه سهیم همچون خرید بلیط اتوبوس یا وسایل بازی پارک کوهستان بهره مند شوند .

فلاح در پایان درباره سامانه اتوبوس یاب گفت: سامانه اتوبوس یاب نیز از دیگر سامانه های در دسترس و کاربردی برای مردم بوده وشهروندان میتوانند با استفاده از آن ایستگاه مورد نظرشان را بر روی نقشه انتخاب کرده و مسیر‌های منتهی به آن ایستگاه را مشاهده نمایند و با انتخاب مسیر مورد نظر، تمام اتوبوسهای در مسیر به سمت ایستگاه مورد نظر بر روی نقشه همراه با فاصله نمایش داده می شودو به این واسطه برنامه ریزیهای لازم را صورت داده و در وقت خود صرفه جویی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *