برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان

لینک کوتاه

مراسم بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ابراهیم پیمان فر رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان در این مراسم با بیان این که هرسال هفته پایانی ماه مهر به عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نام گذاری شده است گفت: در این ایام ارتباط بین خانه و مدرسه و اولیا و مربیان را در مدارس مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: شما خانواده ها جایگاه بسیار مهمی در نظام تعلیم و تربیت دارید و اگر بخواهیم تعلیم و تربیت را به یک مثلث سه ضلعی تشبیه کنیم، شامل دانش آموزان، معلمان و شما خانواده های محترم می شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان گفت: اگر تعامل با خانواده ها وجود داشته باشد می توانیم به اهداف سند تحول بنیادین برسیم، بنابراین یکی از شرکای اصلی ما در نظام تعلیم و تربیت خانواده ها هستند.

“پیمان فر” با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس در مهر ماه امسال گفت: همکاری و تعامل خوب شما والدین باعث شد آموزش و پرورش بازگشایی بسیار خوبی را در مدارس داشته باشد تا دانش آموزان عزیز بتوانند از آموزش حضوری بهره کامل ببرند.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران و روسای انجمن های برتر ناحیه یک و همچنین مدیر و اعضای انجمن دبستان دخترانه امام موسی کاظم(ع) تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *