رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

پروژه تقاطع محمود آباد پروژه عمرانی متفاوت در شهر یزد

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های شورای اسلامی و شهرداری یزد در دوره جدید عدالت در توزیع بودجه و اعتبارات در نقاط مختلف شهر است، با این وجود تلاش صورت گرفت که برنامه‌‌ریزی مشخصی برای مناطق مختلف شهر ارائه کنیم.

به گزارش طلوع یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آیین بهره‌براری از پروژه بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه بافت تاریخی یزد مطرح کرد: هر هفته افتتاح یا بهره برداری از یک پروژه عمرانی در شهر یزد اجرا می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر را سیاست شورای اسلامی شهر یزد در دوره جدید دانست و گفت: این اقدام را از ابتدای فعالیت شورای ششم در دستور کار قرار دادیم و به طور معمول هر هفته حداقل یک پروژه را به بهره‌برداری رساندیم.

سیفی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال برای شورای اسلامی شهر در دوره ششم دو هزار و 400 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است تلاش می شود که برای تمام مناطق شهر از این بودجه استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص پروژه های عمرانی گفت: امسال پروژه عمرانی تقاطع محمود آباد آغاز می شود که پروژه ای متفاوت خواهد بود، در این طرح نیاز به تملک و آزادسازی نیست همچنین تأسیسات شهری مانند مخابرات، گاز و فاضلاب جابه‌جا نخواهد شد و میدان روگذر با سه خط عبور و قطر ۴۶ متر در این مکان احداث شود.

سیفی خاطر نشان کرد: در مناطق پنجگانه شهرداری شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی هستیم، عملکرد عمرانی مناطق مناسب بوده و زیر سازی و آسفالت معابر نیز در مناطق شهرداری به شکل مناسبی در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار در اولویت آسفالت هستند مطرح کرد: در مناطق حاشیه ای از جمله محله حسن آباد، صدر آباد، اسکان و معابر امام شهر آسفالت معابر با سرعت در حال انجام است.

به گفته وی، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در این دوره اولویت اصلی خود را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قرار داده اند و با اقدامات شهرداری و شهردار یزد بسیاری از پروژه‌ها به مرحله نهایی و بهره‌برداری رسیده است، حتی پروژه‌هایی که مدت زیادی تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت،‌ در کمتر از شش ماه به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیفی ادامه داد: برای هر سال فعالیت شورای شهر و شهرداری نیز یک پروژه بزرگی تعریف کردیم که امید است بتوانیم زمینه بهبود وضعیت شهر و رفاه حال شهروندان را هرچه بیشتر فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: تمام اقدامات مجموعه مدیریت شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان طرح ریزی شده و باید برای این مهم همه پرسنل مجموعه بزرگ شهرداری هم پیمان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *