استانداریزد:

صیانت از نشان استاندارد، وظیفه همگان است

لینک کوتاه
روزجهانی استاندارد

استانداریزدگفت:حفاظت وصیانت از نشان ملی استانداردایران، وظیفه عمومی وهمگان است.

به گزارش طلوع یزد، مهران فاطمی افزود:ازجمله وظایف همگی ما، حفاظت وصیانت از نشان ملی استانداردایران است واداره کل استاندارد استان یزد نقش بسیار مهمی درصیانت از نام یزد و یزدی دارد، باید توجه داشته باشیم که هرکالایی که از این استان خارج می شود، سفیری از یزد هست ودیگران ما را با همین کالاها قضاوت می کنند.

وی درجمع حاضران ضمن تبریک روزجهانی استانداردوعرض خداقوت،  گفت:اداره استاندارد استان یزد ازجمله دوایر مهم و اثرگذار است وبه دلیل آن که دارای ارباب رجوع و مخاطبان خاص بوده و عامه مردم ازآن خدمت نمی گیرند ، متاسفانه جایگاه آن به خوبی در جامعه تبیین نشده چراکه ماهیت و جنس کارش تخصصی می باشد.

استانداریزد افزود: این حق و مطالبه مردمی برای شهروندان محفوظ است ،که به ازاء پول هایی که پرداخت می کنند، خدمات و کالاهای استاندارد و با کیفیت، برمبنای استانداردهای معتبردریافت دارند، که اداره کل استاندارد استان یزد وتولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در استان باید بدانند، که این مهم بخشی از حق الناس است.

وی ادامه داد:امروزه نام « یزد»در ایران و جهان، یک برند معتبرمحسوب می شود، که اداره کل استاندارد استان یزد و دیگر دوایر مرتبط باید ضمن در نظر داشتن موضوع بهره وری، درحفظ اصالت و هویت نشان استاندارد کوشا باشند، چرا که رونق تولید در استان دارالعلم و دارالعباده یزد، حفظ اطمینان خاطر درمردم در خصوص مصرف  کالاهای یزد ساز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، به مناسبت فرارسیدن هفته ی استاندارد، استاندار یزد وهیات همراه ضمن حضوردراداره کل استاندارد استان و دیداربا تمامی کارکنان، پس از بازدید از مجموعه اداری و آزمایشگاهی، آغاز به کار آزمایشگاه کاشی و سرامیک را به طور رسمی کلید زد.

شایان ذکراست که درابتدای این برنامه، محمدرضا زارع بنادکوکی، مدیرکل استاندارد استان یزد، ضمن برشمردن وظایف و عملکرد این مجموعه دولتی، نیازها و کمبودهای موجود را با استانداریزد درمیان گذاشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *