تذکر شفاهی دکتر جوکار در مجلس:

دولت در اجرای قانون رتبه بندی معلمان تسریع کند/ وزارت صمت اختصاص معدن جهت انتقال آب به یزد را دنبال کند

لینک کوتاه
جوکار

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: مجلس شورای اسلامی قانون رتبه بندی معلمان و بودجه آن را در بودجه سال 1401 به تصویب رساند ولی متاسفانه احکام معلمان عزیز صادر نشده و همچنین به معلمین طرح مهرآفرین اختصاص نیافته است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: ضرورت دارد در لایحه دوفوریتی افزایش حقوق کارکنان به موضوع طرح مهرآفرین نیز توجه و مشکل آنها مرتفع شود.

جوکار با بیان اینکه جبران خسارت سیل و سرمازدگی نیاز است تا دولت محترم جدیت بیشتری برروی این مسئله داشته باشد چون سیل به زیرساخت های استان یزد خسارت های بسیار زیادی وارد کرده است و هزینه هایی بر مردم تحمیل کرده که از دولت، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به مشکلات جدی در زمینه تامین آب شرب و بهداشت در استان یزد، اظهار داشت: ضمن تشکر از رئیس جمهور و معاون اول محترم رئیس جمهور از مصوب نمودن و اختصاص معادن برای انتقال آب به استان یزد، متاسفانه این مصوبه و ابلاغیه اجرایی نشده است، با توجه به مشکلات آب شرب مردم نجیب استان امید است وزارت صمت با اجرایی نمودن مصوبه و صدور مجوز برداشت معدن، در این مسیر استان را یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *