استاندار یزد:

نمایشگاه های بین المللی فرصت بسیارخوبی برای معرفی یزد و ظرفیت های آن و توسعه مبادلات تجاری است

لینک کوتاه
مبادلات تجاری

استاندار یزد گفت: نمایشگاه های بین المللی فرصت بسیارخوبی برای معرفی یزد و ظرفیت های آن و توسعه مبادلات تجاری است لذا باید برنامه ریزی های لازم برای حضور موثر در آن ها صورت گیرد.

به گزارش طلوع یزد، نشست شورای توسعه گردشگری و میراث فرهنگی استان یزد به ریاست استاندار و به منظور ارائه گزارش از وضعیت قطارهای مسافربری ترنست، گزارش وضعیت گردشگری استان در ماه های شهریور و نیمه اول مهرماه، تصمیم‌گیری در خصوص شرکت در نمایشگاه های بین المللی گردشگری داخل و خارج کشور و بررسی مسائل و مشکلات موزه‌های استان برگزار شد.
دکتر فاطمی در این نشست به لزوم حضور استان در نمایشگاه های بین المللی حوزه های مختلف و ارائه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نمایشگاه‌های بین‌المللی کمک شایانی به معرفی بیش از پیش ظرفیت های استان و رشد مبادلات تجارتی آن می کند.
استاندار یزد در ادامه یکی از هدفگذاری های سند یزد نوین را معرفی یزد و ظرفیت های آن به جهانیان عنوان کرد و افزود: متاسفانه یزد متناسب با ظرفیت های آن به اندازه برخی از استان های کشور نیز در سطح دنیا شناخته شده نیست و باید برنامه ریزی های لازم جهت معرفی بیش از پیش یزد این شهر میراث جهانی صورت بگیرد.
دکتر فاطمی در بخش پایانی سخنانش به نقطه نظرات ارائه شده در نشست پیرامون اهمیت و تاثیرات حضور استان در نمایشگاه بین المللی ظرفیت های گردشگری پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: در این راستا نشست های تخصصی جهت تعیین نحوه حضور استان در نمایشگاه، محتواهای قابل ارائه و تسهیلات و حمایت های لازم برگزار و در جلسات بعدی شورای توسعه گردشگری مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *