میزان سهمیه آرد نانوایی ها منوط به قانونمندی و کیفیت نان تولیدی آن ها باشد

لینک کوتاه
کیفیت نان

استاندار یزد با بیان اینکه نظارت های مردمی مکمل نظارت تیم های نظارتی خواهد بود، گفت: نظارت های مردمی شفاف، صادقانه و غیرمحسوس است و باید از این ظرفیت بسیار خوب، با طراحی سامانه ای در حوزه نان استفاده شود.

به گزارش طلوع یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه مصوبات جلسات تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان نباید روی کاغذ بماند، گفت: مصوبات جلسات لازم الاجرا بوده و مدیران مربوطه باید با جدیت به پیگیری و اجرای مصوبات بپردازند.
وی در ادامه بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها به صورت هوشمند و مردمی تاکید کرد.
استاندار یزد اظهارداشت: آمار و ارقام حاصل از سامانه های نظارتی به صورت روزانه رصد و تحلیل و جهت تصمیم گیری کارشناسی و دقیق در جلسات کارگروه تنظیم بازار مطرح شود.
دکتر فاطمی با بیان اینکه نظارت های مردمی مکمل نظارت تیم های نظارتی خواهد بود، تصریح کرد: نظارت های مردمی شفاف، صادقانه و غیرمحسوس است و باید از این ظرفیت بسیار خوب، با طراحی سامانه ای استفاده شود.
استاندار یزد تصریح کرد: در صورت تشخیص کارگروه آرد و نان به ایجاد نانوایی های جدید یارانه ای در سطح استان، باید کار کارشناسی در این خصوص انجام، محل آن مشخص و فرآیندهای مربوط به آن تسهیل شود.
وی در ادامه با بیان اینکه سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی ها باید براساس کیفیت نان تولیدی و قانونمندی نانوایان باشد اظهارداشت: با توجه به جمعیت شناور شهرستان های مهریز و تفت و حضور مردم در تفرجگاه های این شهرستان ها در اواخر هفته، باید سهمیه ویژه ای به سهمیه ثابت آن ها اضافه شود.
استاندار یزد با اشاره به عزم جدی استان به ارتقاء بهره وری در حوزه های مختلف گفت: باید تصمیمات لازم جهت افزایش بهره وری در حوزه آرد و نان استان نیز اتخاذ شود.
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به گزارشات ارائه شده در خصوص نرخ میوه در استان در مقایسه با برخی استان ها اشاره و بر متعارف سازی قیمت اقلام این حوزه تاکید کرد.
وی در پایان با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار و برقراری آرامش بر آن، گفت: جلسات کارگروه تنظیم بازار استان باید به صورت هفتگی و مستمر برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *