رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

ضرورت مناسب سازی معابر در راستای رضایت معلولین و نابینایان

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: یکی از حواس پنج گانه که اهمیت بسیار زیادی در زندگی روزمره دارد و حس بینایی جز تاثیر گذار ترین حواس است.اگرچه گاهی خداوند یک حسی را از فردی میگیرد ولی حس های دیگر را قوی می سازد و نابینایان با وجود اینکه از نعمت چشم محروم هستند اما هوش و شنوایی بسیار قوی دارند.

به گزارش طلوع یزد،رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه هشتاد و نهم علنی شورا ضمن گرامیداشت شهادت شهید محراب، آیت‌الله اشرفی اصفهانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، روز جهانی نابینایان تحت عنوان عصای سفید را نیز تبریک گفت و افزود: یکی از کار هایی که در شهر در این راستا باید انجام شود مناسب سازی محیط برای رفت و آمد معلولین و نابینایان است، امید است تسریع در آمده سازی معابر برای معلولین، رضایت آن ها را از شهر به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان را تبریک گفت و مطرح کرد: این هفته فرصتی است برای استحکام خانه و مدرسه چراکه دو رکن اصلی و جدی نظام تعلیم و تربیت، خانه و مدرسه است.

سیفی ادامه داد: اگر ارتباط خانه و مدرسه مستحکم تر شود نظام تربیتی و تعلیم رو به رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اولیا و مربیان باید به دنبال گسترش آموزش، پرورش و فرهنگ در بین دانش آموزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *