حیدری نیا عنوان کرد،

آماد‌گی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای برگزاری جلسات گفتگو محور با موضوع مسائل روز کشور

لینک کوتاه
حیدری نیا

دکتر هادی حیدری نیا معاون فرهنگی و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: لازمه حیات و پویایی فضای دانشگاه، حضور و مشارکت دانشجویان فعال و با نشاط در جلسات نقد و بحث و گفتگو است.

به گزارش طلوع یزد،دکتر هادی حیدری نیا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد یزد ضمن طبیعی دانستن وجود برخی اختلاف سلیقه ها و تفاوت دیدگاه‌های دانشجویان و اساتید در موضوعات مختلف، دانشگاه را بهترین بستر برای بحث و گفتگو و تضارب آراء دانست.

دبیر هیأت نظارت بر تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری، بر تقویت کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن دعوت از کلیه فعالان دانشگاهی اعم از دانشجویان و اساتید برای مشارکت در برگزاری جلسات گفتگو محور در سطح دانشگاه، آمادگی دارد زمینه و مقدمات لازم اعم از مجوزهای قانونی و تأمین فضای مورد نیاز برای برگزاری جلسات بحث و گفتگو در قالب مناظره، پرسش و پاسخ، تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی را فراهم کند،

وی تاکید کرد: لازمه حیات و پویایی فضای دانشگاه، حضور و مشارکت دانشجویان فعال و با نشاط در جلسات نقد و بحث و گفتگو است.

حیدری نیا، با اشاره به شرایط ایجاد شده در دانشگاه بعد از محدودیت های کرونایی، از آمادگی مجموعه های حوزه دانشجویی دانشگاه نظیر خوابگاهها و سلف سرویس برای خدمت رسانی خبر داد و اذعان داشت: امسال با حضوری شدن دانشگاهها شاهد استقبال پرشور اساتید و دانشجویان از حضور در فضای دانشگاهی هستیم که می تواند زمینه تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه “پاسخگویی به مسائل و چالش های حال و آینده جامعه “یکی از محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است بر ضرورت نقش آفرینی بیشتر استادان و دانشجویان در موضوعات اجتماعی و ارائه راهکارهای علمی برای مسائل فرهنگی اهتمام داشت.

معاون دانشگاه آزاد یزد در پایان با اشاره به وقایع روزهای اخیر کشور و تلاش برخی جریانات برای اختلال در روند آموزشی دانشگاهها تبیین کرد: بحمدالله با توجه به‌ تاکیدات دکتر دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد استان و تدبیر حوزه معاونت آموزشی و همکاری خوب استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد یزد، کلاسهای درسی و آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان در تمام واحدهای دانشگاهی، بدون کوچکترین خلل و دغدغه خاطر خانواده های دانشجویان، به صورت حضوری در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *