کسب رتبه اول کشوری در صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری یزد/ شفاف سازی و سهولت کار عامل افزایش مجوز های صادره در خصوص ساخت و ساز

لینک کوتاه
سیفی

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد در سال جاری موفق به کسب رتبه اول در صدور پروانه ساختمانی شد.

به گزارش طلوع یزد، سیفی در جلسه این کمیسیون مطرح کرد: با وجود رکودی که در بخش مسکن و ساخت و ساز در کل کشور حاکم شده، افزایش تعداد پروانه ساختمانی نشانگر تلاش و پشتکار همکاران شهرداری است.

او با اشاره به اینکه هدایت و نظارت بر ساخت و سازهای درون شهری یکی از اصلی ترین وظایف شهرداری ها است خاطر نشان کرد: همچنین شفاف سازی، روان سازی، سهولت کار و افزایش میزان مراجعه ساکنان منطقه از جمله عوامل رشد مجوزهای صادره ساخت و ساز در این شهر بوده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان تاکید کرد و گفت: این مهم علاوه بر ارتقای خدمات رسانی در پاسخگویی به متقاضیان، تسهیل و تسریع در امور ایجاد می کند.

سیفی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع و شفاف و بدون صرف وقت را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس و مبنای برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین شده مدیریت شهری، پاسخگویی به نیاز شهروندان و مراجعین است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *