آزادی زندانی جرائم غیر عمد با کمک بانوی دندان پزشک یزدی

لینک کوتاه

دندان پزشک یزدی مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه مراسم هفتم مادر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ مینا افتخار زاده که دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی است با حضور در دفتر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال هزینه مراسم هفتم مادر مرحوم خود را به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

ای بانوی یزدی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح مادر خود مرحومه” فاطمه خانم عامری” بیان نموده و در این خصوص گفت: با مشاهده مشارکت خیرین و مردم استان در پویش رضوان که با این اقدام هزینه مراسمات ختم خود را به امر آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص میدهند تصمیم گرفته تا هزینه مراسم هفتم را نیز به این امر خیر اختصاص دهم تا با این اقدام یک نفر که به دلیل بدهی مالی در زندان تحمل حبس میکند از زندان آزاد گردد و ثواب این کار نیز به روح مادرم برسد.

گفتنی است اختصاص هزینه های مراسم های ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد در قالب پویش رضوان چند سالی است به همت ستاد دیه یزد در این استان اجرا و این اقدام تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *