نظارت ماهانه کمیسیون نظارت بر مجتمع تجاری رفاهی ارگ یزد/ مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری رفاهی گردشگری ارگ یزد در آینده ای نزدیک

لینک کوتاه
نیکونژاد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه ارگ قرار است به صورت یک مجتمع تجاری، رفاهی و گردشگری که از پروژه های مشارکتی شهرداری می‌باشد اجرا و تکمیل گردد.

به گزارش طلوع یزد، نیکونژاد اظهار داشت: مجتمع تجاری، رفاهی ارگ تنها پروژه سه جانبه مشارکتی شهرداری است که بین شهرداری، مجتمع کابل های مخابراتی شهید قندی و گروه بی شمار منعقد شده است.

به گفته وی پروژه از سال 94 استارت خورد ولی در طول سالیان گذشته بنا به دلایل مختلف اقدام خاصی در این پروژه انجام نشده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: خوشبختانه با پیگیری هایی که شورا ، ریاست محترم سازمان سرمایه گذاری و شهردار محترم در خصوص پروژه های سرمایه گذاری انجام دادند چالش های داخلی شهرداری حل شد همچنین مشکلات خارج از شهرداری با ورود استاندار محترم مرتفع گردید و در 4 تیرماه سال جاری پروانه این پروژه صادر و به سرمایه گذار تحویل داده شد تا با تجهیز کارگاه و طی مدت معین ، برنامه زمانبدی خود را ارائه کند که این اتفاق نیز رقم خورده است

نیکونژاد افزود: کمیسیون نظارت در رابطه با این پروژه بصورت ماهانه نظارت خواهد کرد ضمن اینکه از سازمان سرمایه گذاری نیز درخواست میشود نسبت به بازدید های هفتگی خود اقدام نمایند و گزارش های خود را در جلسه هیئت مدیره سازمان ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *