مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد:

پایش ۴۰۰ واحد صنعتی راکد و زیرظرفیت استان یزد در سال جاری

لینک کوتاه
واحد صنعتی راکد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با اشاره به همکاری ۲۴۰ مشاور با کلینیک کسب و کار استان، گفت: از ابتدای سال حدود ۴۰۰ واحد صنعتی در قالب طرح پایش زیرظرفیت توسط کلینیک کسب و کار استان ارزیابی و پس از پایش بیش از ۱۶۰ واحد راکد و زیرظرفیت، نسبت به عارضه‌یابی ۲۴ واحد صنعتی تاکنون اقدام شده است.

به گزارش طلوع یزد، «محمد دهقان» با اشاره به این که کلینیک کسب و کار استان یزد مرکزی جهت تسهیل ارتباط واحدهای تولیدی با مشاورین صنعتی در زمینه ارائه خدمات تخصصی مشاوره کسب و کار است، اظهار کرد: کلینیک کسب و کار با هدف تسهیل ارائه خدمات تخصصی مشاوره به واحدهای تولیدی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شد.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از ۲۴۰ مشاور در حوزه‌ها و گرایش‌های مدیریت کسب و کار، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مدیریت کیفیت، توسعه محصول و فناوری، امورمالی و حقوقی، قوانین کار و تامین اجتماعی، سرمایه گذاری و تهیه طرح کسب و کار، اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی با این کلینیک همکاری داشته اند.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد به منظور کمک به واحدهای صنعتی، از طرح‌های ارائه خدمات مشاوره توسط مشاورین به واحدهای صنعتی، حمایت مالی کرده و بخشی از هزینه‌های این خدمات را به صورت یارانه پرداخت می کند.

دهقان با اشاره به برنامه‌های کلینیک برای جذب مشاوران توانمند و متخصص در حوزه صنعت، ابراز کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری ۱۰ مشاور در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در شاخه‌های تخصصی توسعه نظام مدیریت، فناوری اطلاعات، سرمایه گذاری و تامین مالی و توسعه محصول و فناوری جذب کلینیک کسب و کار استان یزد شده‌اند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به برگزاری ۱۰ کلینیک سیار مشاوره صنعتی در استان، عنوان کرد: از ابتدای سال قریب به ۴۰۰ واحد صنعتی در قالب طرح پایش زیرظرفیت توسط کلینیک کسب و کار استان به صورت تلفنی یا مراجعه حضوری مورد ارزیابی قرار گرفته که پس از پایش بیش از ۱۶۰ واحد اعم از راکد و زیرظرفیت، تیم توانمندسازی کلینیک نسبت به عارضه‌یابی سریع و تکمیل مستندات ۲۴ واحدصنعتی اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت شش ماه نخست سال پس از مشاوره‌های صورت گرفته، ۱۸ واحد صنعتی راکد یا زیرظرفیت جهت عقد قرار اجرای طرح‌های بهبود در زمینه های افزایش بهره وری، توسعه برند و استاندارسازی، جذب سرمایه و تامین تجهیزات، بازاریابی و فروش، اخذ نشان حلال، مدیریت کیفیت آزمایشگاهی و برنامه های راهبردی اقدام کرده‌اند.

دهقان در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان، کمک به واحدهای صنعتی برای دانش بنیان شدن است که از در سال جاری به پنج واحد صنعتی کوچک و متوسط مستعد دانش بنیان شدن حمایت های خوبی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *