نسیم مهر ورزی جهادگران در شهرستان اشکذر

لینک کوتاه
لوازم التحریر

جهادگران بسیجی شهرستان اشکذر تعداد 200 بسته لوازم التحریر را در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع کردند

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرارکاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد ؛ مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشکذر گفت: با آمدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید گروه های جهادی شهرستان اشکذر نیز برای نشاندن لبخند روی لبهای دانش آموزان آستین همت بالازدند

نظری افزود: در همین راستا 200 بسته لوازم التحریر آماده شده و از ابتدای مهر تاکنون توسط گروه های جهادی در حال توزیع بین دانش آموزان است.

وی در ادامه عنوان کرد: ارزش هر بسته لوازم التحریر به طور میانگین250 هزار تومان هست که هزینه تمام بسته ها توسط گروه های جهادی و خیرین جمع آوری شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشکذر در ادامه گفت: شهرستان اشکذر با فاصله 20 کیلومتری از مرکز استان دارای 30گروه جهادی فعال است که عمده فعالیت آنها در زمینه هایی از جمله: عمرانی،فرهنگی،آموزشی و … می باشد.

نظری در مورد شناسایی افراد نیازمند نیز افزود: پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و روستاهای مختلف بسیج شهرستان اشکذر معمولا اشراف خوبی در محلات دارند برخی از محلات نیز با این پایگاه ها در طول سال ارتباط دارند لذا بیشتر شناسایی افراد را از طریق همین پایگاه ها انجام میدهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید نیز گروه های جهادی در مدارس مشغول به فعالیت بودند که عمده فعالیت آنها رنگ آمیزی , ساخت سرویس بهداشتی ، تعمیر آبخوری و نظافت مدارس بود .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *