بازیافت بیش از ۷۰ درصد زباله در شهر یزد با وجود خط پردازش پسماند خانگی/ بهره برداری از خط پردازش پسماند خانگی در یزد

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در مراسم بهره برداری از خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی و رونمایی از دو دستگاه سمی تریلر پیشرفته گفت: هرچه زباله ها بیشتر جمع آوری و بازيافت شود، شهری تمیز تر و زیبا تر خواهیم داشت.

به گزارش طلوع یزد،سیفی در این مراسم گفت: برای بازیافت بیشتر و تخصصی تر مقدمات، تجهیزات و تأسیساتی باید فراهم شود تا به صورت کامل بازیافت صورت پذیرد و حالا با راه اندازی خط پردازش ۳۰۰تنی پسماند خانگی این کار بیش از پیش و به صورت تخصصی صورت میگیرد.

به گفته وی شهرداری یزد از سال های گذشته به دنبال چنین دستگاه پردازشی بوده است و اکنون جدید ترین و مدرن ترین تجهیزات دستگاه پردازش بهره با هزینه بالغ بر ۲۶ میلیارد، بهره برداری شد.

رئیس شورای شهر تاکید کرد: همچنین اعتباری برای تفکیک‌ زباله های تر و تبدیل به کود نیاز است.

وی می گوید: با با بهره برداری این دستگاه، بیش از ۷۰ درصد زباله ها به محیط زیست برمیگردد و مجددا استفاده میشود.

سیفی از تمام افرادی که در راه اندازی این کارخانه فعالیت داشته اند به خصوص شهردار و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر و گفت: شورای اسلامی شهر یزد نیز در ادامه این مسیر که نیازمند اعتبار، برنامه ریزی و خرید تجهیزات است همکاری و همیاری لازم را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *