معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد خبر داد:

ارتقاء درجه و امتیاز ۳ مجله دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

لینک کوتاه

دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد گفت، رتبه ۳ مجله دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در دهمین دوره ارزشیابی و رتبه بندی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که در شهریور ماه ۱۴۰۱ صورت گرفت بر اساس شاخص‌های ارزیابی، ارتقاء یافت.


به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد یزد، دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد از ارتقاء درجه و امتیاز مجلات این واحد دانشگاهی در دهمین ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، خبر داد.

وی اظهار داشت: مجله «جستار نامه ادبیات تطبیقی با سردبیری دکتر محمود صادق زاده و مدیر مسئولی دکتر فلاح با افزایش ۱۴ امتیاز از رتبه B به +A ارتقا یافت،

همچنین در این ارزیابی، مجله International Journal of Applied Arts Studies به مدیر مسئولی دکتر ابوالفضل داودی از رتبه A به +A و مجله Journal of Radar and Optic Remote Sensing با مدیر مسئولی دکتر سید علی المدرسی از جایگاه C به B ارتقا یافتند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یزد از سال ۹۵ اقدام به راه‌اندازی نشریات علمی در حوزه های تخصصی مختلف نموده و تاکنون موفق به اخذ مجوز ۶ نشریه شده است.

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان یزد در پایان، ابراز امیدواری کرد توانمندسازی علمی واحدهای دانشگاهی از طریق تولید و نشر مفاهیم علمی و پژوهشی و کیفیت بخشی و ارتقاء دانش در سایه راهبرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *