رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

عملکرد مطلوب شهردار و سازمان های شهرداری در شورای ششم شهر یزد

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت روز جهانی سالمندان گفت: توجه به سالمندان توجه به فردای خودمان است.

سیفی تاکید کرد: توجه به زیرساخت های جمعیت سالمندی به ویژه در حوزه شهر و شهرسازی نکته بسیار مهمی است که باید از اکنون به آن توجه کرد تا در سال های آینده شهر یزد با انبوهی از جمعیت سالمندان مواجه نشود.

به گفته وی اگر روند کنونی ادامه داشته باشد حدود ده سال دیگر با جمعیت قابل توجه از سالمندان مواجه میشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: اعضای کمیسیون خدمات  همچنین کمیسیون شهرسازی و معماری و عمران به ایجاد طرح هایی در زمینه توجه به سالمندان در شهر اقدام کنند.

سیفی با اشاره به جشنواره شهید رجایی نیز گفت: امروز مراسمی در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد توسط استاندار محترم و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تحت عنوان شورای اداری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره از شهردار جناب اقای مهندس محی الدینی و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به دلیل عملکرد مناسب آن ها تقدیر به عمل آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این تقدیر به این نشان است که خوشبختانه در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد شهردار و سازمان های شهرداری عملکرد خوبی داشته اند و در انجام وظیفه خود پیش قدم و موفق بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *