آتش نشانان در خط مقدم ایثار

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در مراسم روز آتش نشان،ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش آتش نشانی یزد گفت: آتش نشان‌ها در خط مقدم ایثار خود را برای فداکاری برای مردم آماده کرده‌اند.


به گزارش طلوع یزد، سیفی اظهار داشت: آتش نشانان ایثار و از خودگذشتگی را سرلوحه کار خود قرار میدهند یعنی جان خود را برای جان دیگران فدا میکنند.

به گفته وی آموزش در زمینه آتش نشانی بحث بسیار مهمی است.
علاوه بر آموزش آتش نشانان که باید پایدار باشد و آمادگی آن ها حفظ شود آموزش در بخش شهروندی در راستای فعالیت های اتش نشانی به مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: تعداد بی شماری از اتفاقات ناگوار به علت این است که مردم برای مقابله با حوادث ناآگاه هستند و این عدم آگاهی باعث بروز حوادث جبران ناپذیر میشود.

سیفی در خصوص کمبود تجهیزات آتش نشانی گفت: اگرچه اقدامات خوبی توسط سازمان آتش نشانی در حال انجام است اما تجهیزات آتش نشانی نیاز به بروز رسانی و افزایش دارد.
خوشبختانه با تلاش اعضای شورای شهر یزد و شهردار بخشی از تجهیزات مورد نیاز خریداری شد و امید است با پیگیری های شهردار محترم بخش دیگر کمبود تجهیزات جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *