نشست اختصاصی بررسی مسائل و مطالبات انجمن موسیقی استان به ریاست استاندار یزد

لینک کوتاه
موسیقی+استاندار یزد

نشست استاندار و عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه دیگر مدیران استان با انجمن موسیقی استان جهت بررسی مسائل و مطالبات این انجمن در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری دکتر مهران فاطمی در نشست اختصاصی با اعضای انجمن موسیقی استان جهت گیری کلی استان در زیست بوم فرهنگ و هنر را ایجاد شرایط مناسب جهت رشد و بالندگی استعدادها و فعالان این بخش عنوان کرد و گفت: حوزه های مختلف هنری از جمله موسیقی باید در مسیر احیا و برجسته سازی ارزش های دینی و ملی، آرمان های انسانی و فضائل اخلاقی و خوبی ها قرار گیرد تا شاهد تاثیرگذاری آن بر برخی رفتارهای جامعه باشیم.

وی با اشاره به اهتمام جدی استان به تقویت این بخش و حمایت از فعالان آن، اظهارداشت: در این زمینه ضمن ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان، سالن های مناسب موجود در استان احصا و در اختیار گروه های هنری قرار می گیرد.

استاندار یزد همچنین بر احصاء اراضی مناسب جهت احداث مراکز مختص موسیقی جهت واگذاری آن در قالب فرآیندهای قانونی و نیز حمایت از استعدادها و فعالین شهرستانی تاکید کرد.

دکتر فاطمی در ادامه نوید تکمیل و بهره برداری از برخی از پروژه های فرهنگی_ هنری استان تا دهه فجر امسال و انتفاع انجمن موسیقی استان از ظرفیت آن ها خبرداد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش از پیشنهاد راه اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی استقبال و خاطرنشان کرد: جلسات مربوط به این مهم، که نشان استانی و جهانی یزد خواهد بود، برگزار و هماهنگی ها و فرایندهای لازم انجام و طی شود.

وی در پایان بر تهیه سازوکارهایی جهت استفاده از ظرفیت تئاتر و موسیقی یزد در برنامه های دستگاه ها و مجموعه های استان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *