همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل از جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

لینک کوتاه
جانبازان دانشگاه آزاد یزد

صبح امروز و همزمان با ششمین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد با برگزاری مراسمی از رشادت ها و جانفشانی های استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی که به جایگاه والای جانبازی دوران دفاع مقدس دست یافته اند تجلیل شد.

به گزار ش طلوع یزد، دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این مراسم با تبریک حلول ماه ربیع الاول ماه شادی مسلمین و اهل بیت ع گفت:امروز درگیر جنگ پیچیده تر و ترکیبی هستیم که اهداف آن پیچیده و سلاح آن نامرئی ، درحالیکه جامعه سنی مثل قبل است ولی ابزار کار دشمن پیچیده تر و بسیار کار ما دشوار است /.
وی افزود، الگوهای جنگ ما در 42سال قبل این حماسه جاوید را خلق کردند اما در جنگ امروز ما با دشمن،به صورت جنگ نرم و جدی تر که نوجوانان و جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند و با وجود گستردگی فضای مجازی ، خیلی کار سخت تر شده پس باید به سوالات و شبهات آنها توسط مسئولان جواب داده شود که تلاش زیاد و همت همگی را در این عرصه جهادی می طلبد.
وی تبیین کرد، سرمایه دانشگاه آزاد یزد، همین جانبازان دوران جنگ هستند و شهدای گمنام دانشگاه که توفیق 9شهید گمنام را در جوار مسجد این دانشگاه داریم و از همین جا درخواست کمک و یاری در مسائل روز را داریم و میدان ایثارگری چیزی نیست که به آسانی به همه بدهند چرا که جهاد نرم و تبیین کار آسان نیست و سعه صدر می خواهد چون جوان امروزی کمتر حرف حق را قبول می کنند و نگاهشان فقط به رسانه است پس کار ما در این عرصه مشکل از گذشته است.
حجت الاسلام شیخ عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران یزد در این جلسه ضمن تشکر از دانشگاه در برگزاری سالیانه این مراسم ، امر تکریم شهدا و جانبازان را بسیار والا برشمرد و توجه و اقدام به آنها را حداقل کاری دانست که از عهده مسئولان و خانواده والای آنها باید انجام شود چرا که تکریم این عزیزان و خانواده های این ولی نعمتان و فراموش کردن مجاهدت آنها کفران نعمت خواهد بود.
در حاشیه این جلسه، حاج حسین فرمی باف استاد آزاد سرافراز دوران دفاع مقدس واحد یزد به بیان خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود در اردوگاه عراق پرداخت.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان ، با اهدای لوح تقدیر به جانبازان و ایثارگران دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *