بیانیه شورای اسلامی شهر یزد پیرامون وقایع و اغتشاشات اخیر

لینک کوتاه
بیانیه شورای شهر یزد

در آستانه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و در حالی که حضور حماسی 21 میلیونی مردم خداجو در مراسم اربعین حسینی و رزمایش بزرگ مسلمانان و شیعیان از بیش از 70 کشور جهان برگزار گردید، و از سوی دیگر شاهد موفقیت های دیپلماسی انقلاب اسلامی در سازمان ملل و کشورهای منطقه هستیم ، بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی از آستین ایادی نفوذی، مزدوران داخلی آنان و جمعی فریب خورده بی بصیرت بیرون آمد و کام مردم را تلخ کرد.

:small_orange_diamond:در سالهای اخیر دشمنان نظام اسلامی که در عرصه‌های مختلف دشمنی با نظام اسلامی ناکام مانده اند، به هر بهانه ای و با هر حربه‌ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد ناامنی و آشوب بهره می‌گیرند.

:small_orange_diamond:اکنون به بهانه فوت خانم مهسا امینی، نظام سلطه یک بار دیگر نیروهای پیاده نظام خود را به صحنه آورده، تا با خیال خام خود از وضعیت پیش آمده طرفی ببندد. اگر چه اعتراض و انتقاد به عملکردها حق طبیعی و قانونی مردم است، لیکن عده ای مزدور و یا غافل، به طور هماهنگ و در اجرای طراحی دشمن و بدون توجه به فرآیندهای قانونی با ایجاد اغتشاش در شهرهای مختلف، اقدام به آتش زدن قرآن، مساجد، حسینیه ها، زیارتگاههای امام زاده ها، کشتن تعدادی از هموطنان، تخریب اموال عمومی و خصوصی، کشیدن چادر و روسری از سر زنان عفیفه و محجبه و تعرض به روحانیت و حافظان امنیت می کنند.

:small_orange_diamond:هجمه به خادمان مردم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی(فراجا) نیز که همواره مجاهدانه و مخلصانه در جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند و مظلومانه مورد هجمه واقع می‌شوند گاها اقداماتی مذبوحانه در جهت راهبرد شیطانی دشمن برای تضعیف موقعیت نظام اسلامی و عزت و انسجام ملت ایران و حافظان جان برکف امنیت کشور است.

:small_orange_diamond:اعضای شورای اسلامی شهر یزد در خاتمه این بیانیه ضمن دعوت آحاد مردم به هوشیاری، بصیرت و حفظ آرامش و توصیه به همه اقوام و مذاهب به انسجام و وحدت و محوریت قانون، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه مورخ یکم مهرماه 1401 تشکر و قدردانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *