پیام دکتر جوکار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

لینک کوتاه
جوکار

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی طی پیامی، هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به جامعه آتش‌نشانان تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:
فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز سپاس از تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان پرتلاش و مروجان فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در کشور است.

روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به مردم در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را خاموش کنند. آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر حوادث با سرعت عمل و دقت و با قبول صدمات جانی متعدد تلاش دارند تا به کالبد شهر و انسان‌ها جانی تازه بخشند.

آتش‌نشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان بر کف و بی‌محابا دل به آتش می‌زنند و با حماسه آفرینی‌های خود، جوانه‌های امید می‌رویانند.

اینجانب فرارسیدن ۷ مهرماه، روزآتش نشانی و ایمنی، را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها تبریک عرض می‌ کنم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، امیدوارم رسیدگی به مشکلات آتش نشانان در اولویت کاری دولت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *