همزمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس صورت گرفت؛

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد، مدیر مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی یزد شد

لینک کوتاه
مریم نیری

دکتر دهقانی اشکذری، رئیس بسیج اساتیداستان یزد با صدور حکمی، سرکار خانم دکتر مریم نیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد را به عنوان مدیر مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی را منصوب کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد و همچنین رئیس بسیج اساتید دانشگاههای استان، همزمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس، با صدور حکمی، دکتر مریم نیّری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد را به عنوان مدیر مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی استان یزد منصوب کرد.

در جلسه بسیج اساتید دانشگاههای استان یزد و در هفته گرامی داشت دفاع مقدس، با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید استان یزد، دکتر محسن حکیمی معاون علمی بسیج اساتید استان و جمعی از مسئولان بسیج استان از خدمات ارزنده و تلاشهای دکتر حکیمی مدیر سابق مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی در دوران ۴ ساله قدردانی و دکتر مریم نیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد، به عنوان مدیر این مرکز معرفی شد.

در این مراسم، دکتر دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید دانشگاههای استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان این نکته که ضرورت نقش آفرینی دانشگاه متناسب با نیاز جامعه، تصمیم سازی و مطالبه گری از ملزوماتی است که در تحقق گام دوم انقلاب موثر هستند، مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی را پایگاهی برای عرضه فعالیت‌های فرهنگی، مناسبتی، علمی و اجرایی دانشگاهیان خواند و ابراز امیدواری کرد، این مرکز متناسب با نیاز استان و شناسایی ظرفیت استادان دانشگاه های استان بتواند به رشد فکری، بصیرتی، معنوی و دینی اعضا و جامعه دانشگاهی بیانجامد.

رئیس بسیج اساتید استان در پایان، با تشکر از فعالیتهای صورت گرفته با مدیریت دکتر حکیمی، با اهدا حکم مسئولیت به دکتر مریم نیری، موفقیت ایشان در این مسیر و تحقق اهداف مرکز را خواستار شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، دکتر حکیمی معاون علمی بسیج اساتید و مدیر سابق مرکز، با ذکر این نکته که این مرکز مشتمل بر کارگروه‌ها، حلقه های علمی و گروه‌های پژوهشی است، اظهار داشت، ظرفیتهای عظیمی در استان وجود دارد که حضور اساتید به عنوان کارشناسان خبره علمی می تواند با احصا و پیگیری مسائل با نگاه علمی به منظور انعکاس، پیگیری و یا رفع چالش ها دستاوردهای مطلوبی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *