دانش آموزان امروز میدان داران فردا / آحاد مردم ایران طرفدار نظام و انقلاب اسلامی

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با حضور در برخی مدارس شهر، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و ادامه داد: امروز آغاز سال تحصیلی و روز رشد و تعالی است و باید علاوه بر دانش آموزان به فرهنگیان که در این مجموعه با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزش ها و اخلاق گام های موثری بر م...

به گزارش طلوع یزد، سیفی اظهار داشت: آموزش و علم هیچ زمانی تعطیل نخواهد شد. در ماه مهر ، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.

به گفته وی دانش آموزان باید در همه امور نظم و انضباط را رعایت کنند و برای فعالیت شبانه روز خود برنامه ریزی داشته باشند تا براساس برنامه اقدام و موفق شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص تعیین شهردار و شورا برای مدرسه گفت: این اقدام به دلیل این است که دانش آموزان امروز میدان دار فردای کشور هستند و هرکدام در آینده مسئولیت های بزرگ اجتماعی فرهنگی سیاسی فعالیتی برعهده دارند که باید از اکنون آماده بر عهده گیری آن باشند.

سیفی خاطر نشان کرد: امید است دانش آموزان با تحصیل و تربیت مناسب، موجبات عزت ، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آورند.

وی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: هشت سال جمعی از دانش آموزان و جوانان شجاع ایران در میدان‌های جنگ از کیان نظام و اسلام دفاع کردند. یاد و خاطره همه این غیور مردان که با ایثارگری خود توانستند این آزادی و امنیت را برای کشور رقم بزنند گرامی می داریم.

به گفته سیفی دشمن با پیروزی انقلاب فکر کرد شرایط انقلاب به گونه ای است که میتواند با یک حمله این نظام را از بین ببرندو بر این باور بود که در ۶ روز میتواند تهران را تسخیر کند اما ۴۰ روز فقط در خرمشهر متوقف شد، که نتیجه حضور نیرو های بسیج و مردمی با ایمان و اعتقاد راسخ و هماهنگی که بین آحاد جامعه بود.
۸ سال دفاع مقدس با پیروزی این غیور مردان ایرانی به اتمام رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: این پیروزی نشان داد اگر مردم بخواهند کشور و نظامشان را حفظ کنند هیچکس نمی تواند آنها را شکست بدهد.

وی در خصوص آشوب های اخیر نیز گفت: در گوشه کنار کشور گاهی آشوب و هنجارشکنی هایی ایجاد میشود اما دشمن اطمینان داشته باشد که آحاد مردم ایران طرفدار نظام و انقلاب خود هستند. همانطور که دیروز در پایان نماز جمعه شهر های مختلف، مردم با شور و هیجان از نظام و انقلاب خود دفاع کردند.

حجت الاسلام حیدری نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد و محمد مهدی نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد هم در مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزان در دبیرستان پسرانه خاتم الانبیا و هنرستان دخترانه پانزده خرداد حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *