اهدا خون کارکنان تعزیرات حکومتی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

لینک کوتاه
انتقال خون کارکنان تعزیرات

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : در راستای برنامه های فرهنگی و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ، صبح روز چهارشنبه مورخ 30 شهریور ماه 1401 سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان به همراه بسیجیان شاغل در اداره کل با حضور در سازمان انتقال خون مرکز استان ، ضمن دیدار با مدیرکل سازمان انتقال خون استان ، نسبت به اهداء خون اقدام کردند .
این افراد با مشارکت در این طرح انسان دوستانه و خداپسندانه برای تأمین نیازهای خونی شهروندان و بیماران در اداره کل انتقال خون استان حاضر شدند .
مهاجریان مقدم مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه همکاران اداره کل ، گفت : اهدای خون در مقابل ایثاری که شهدا و جانبازان دفاع مقدس در 8 سال جنگ تحمیلی نمودند ، ارزش کمتری ندارد ولینوعی ایثار محسوب میشود .
وی در ادامه اضافه کرد : جا دارد از زحمات پرسنل فداکار سازمان انتقال خون که با همت و پشتکار ، تمام تلاش خود را میکنند تا وضعیت بحرانی کم خونی را در استان مرتفع سازند تقدیر و تشکر نمایم .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *