دهقانی اشکذری خبرداد؛

اجرا شدن طرح جامع «تحلیل برند» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

لینک کوتاه
برند- دانشگاه آزاد

"برندسازی و توجه به ظرفیت ها"، یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی است.

به گزارش طلوع یزد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد، با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد یزد در عرصه های مختلف داخلی گفت: دانشگاه آزاد یزد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و مسئله محور در استان، باید به یک برند برجسته و پیشرو، در راستای استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای موجود و خلق فرصت ها و روندهای تحول ساز مبدل شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، جلسه مشترکی با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزد» توسط مجری طرح ، خانم دکتر شهناز نایب زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد عملیاتی می شود.
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد، در ابتدای این جلسه، با تشریح توانمندی های دانشگاه ، یادآور این مطلب شد که دانشگاه آزاد یزد به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان ، با داشتن توانمندی های شاخص زیاد، از اعضای هیات علمی مجرّب و کار آفرین برتر، امکانات وسیع آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در ادامه ، تغییر نگاه مردم استان به دانشگاه آزاد یزد را به عنوان یک برند معتبر در سطوح مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی را متذکر و اظهار کرد: باید توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه را با همکاری همه حوزه ها به نمایش بگذاریم و دانشگاه را به جایگاهی شایسته در استان تبدیل سازیم که به عنوان انتخاب اول هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه مطرح باشد.

وی مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع دانشگاه آزاد یزد را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور ، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه برند سازی دانشگاه آزادیزد با مخاطبان جامعه هدف ، عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا، ضمن تحلیل صنایع فعال در استان، فابلیت های برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن مورد توجه قرار گرفته وضعیت فعلی دانشگاه از منظر مدیریت استراتژیک برند تشریح می شود؛
شهناز نایب زاده مجری طرح “برندسازی”و عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد، تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد، متشکل از ۱۳ نفر از دانشجویان مدیریت بازرگانی در مقاطع دکتری و ارشد می باشد که با دغدغه رشد و توسعه دانشگاهی که در حال حاضر در این مقوله مشغول به تحصیل می باشند به تحقیق و مطالعه پرداخته و با یادگیری شیوه علمی تحقیق در یک تیم علمی، بخش ها و فازهای مختلف طرح تحول برند دانشگاه آزاد یزد را اجرا خواهند کرد.
وی در ادامه مهمترین اهداف اجرای طرح را، شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و شناسائی ظرفیت های دانشگاه و همچنین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه توانمند سازی دانشگاه آزاد یزد به جهت تحلیل جامع وضعیت کنونی جایگاه دانشگاه آزاد یزد در استان بیان کرد.
نائب زاده، کسب بینش لازم جهت برنامه ریزی های آتی با در نظر گرفتن ویژگی های بومی استان و نیز دغدغه های استان در زمینه اشتغال و علی الخصوص دیدگاه های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب اجرای طرح برندسازی را تاکید کرد،
گفتنی است در این نشست، دانشجویان مجری طرح به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در حیطه و فضای کار پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *