معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد:

خط اول انتقال آب پیوسته در مدار بهره برداری بوده است

لینک کوتاه

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد گفت:در شش ماهه نخست سال جاری با توجه به محدودیت منابع آب، خط اول انتقال به صورت پیوسته جهت تامین آب شرب استان در مدار بهره برداری بوده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد”علی ارمی” با قدردانی از سختکوشی و دلسوزی همکاران متعهد مدیریت تامین و انتقال آب حوزه طرح و توسعه گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری خط اول انتقال آب یزد، شامل: تصفیه خانه، ایستگاه های پمپاژ، مخازن و خط لوله بطول 333 کیلومتر بصورت پیوسته در مدار بهره برداری بوده و حجم 37.3 میلیون متر مکعب آب شرب با کیفیت عالی به استان منتقل و تحویل شده است.

وی افزود:با توجه به حجم مورد انتظار(تخصیص استان براساس صورتجلسه منابع مصارف زاینده رود ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب) این میزان به صورت کامل محقق شده است.

ارمی اظهار داشت: دراین شش ماه ایستگاه های پمپاژ به صورت متوسط از کل 4464 ساعت به میزان 4456 ساعت در مدار بهره برداری قرار داشته و تنها 8 ساعت از این مدت بدلیل تعمیرات، قطع برق و افزایش کدورت و سیلابی شدن رودخانه از مدار بهره برداری خارج گردیده است که نشان دهنده عملکرد دائم و مفید 99.8 درصدی ایستگاه های پمپاژ است.

این مسئول افزود: در شش ماهه نخست میزان 6780 نفر ساعت اقدام تعمیراتی، اصلاحی و پیشگیرانه به منظور بهره برداری یکنواخت تأسیسات انتقال آب و تأمین آب شرب پایدار توسط پرسنل ایستگاه ها و اکیپ های تعمیرات خط انتقال صورت گرفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد این اقدام مناسب را با توجه به کمترین میزان خاموشی و قطع جریان آب در شش ماهه پرمصرف آب که عملاً در حد صفر می‌باشد از سخت کوشی، تعهد و دلسوزی همکاران مدیریت تأمین و انتقال آب حوزه طرح و توسعه دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *