جلسه هم اندیشی مرکز اسناد استان یزد با نخبه یزدی

لینک کوتاه
مرکز اسناد استان یزد

میزگرد تخصصی همکاران مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با عارف اکبرپور نخبه ی یزدی در خصوص استفاده از آخرین ظرفیت های فناوری اطلاعات در حوزه های فعالیتی این سازمان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در این جلسه سعید زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با بیان اینکه امروزه توانمند سازی کارکنان به خصوص در حوزه ی فناوری اطلاعات در هر سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده گفت: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد به دلیل حجم انبوهی از اطلاعات اسنادی و تاریخی می تواند در صورت پیوند خوردن با تکنولوژی و بهره گیری از فناوری اطلاعات در بسیاری از فعالیت هایش به یک سازمان نوین و جذاب فرهنگی تبدیل شود.
در ادامه عارف اکبرپور نخبه ی یزدی در حوزه ی فناوری اطلاعات و مدیر شرکت آشیانه امن عارف به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی بهره گیری از حوزه ی فناوری اطلاعات در فعالیت های این سازمان و اهمیت امنیت اطلاعات در عصر حاضر پرداخت و راهکارهای تعامل با شرکت های دانش بنیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *