سردار زارع کمالی:

دشمن در جنگ ترکیبی باورهای انقلاب را هدف گرفته است/جهاد تبیین تنها راه پیروزی در جنگ ترکیبی است

لینک کوتاه
زارع کمالی

فرمانده ارشد سپاه الغدیراظهار داشت: حوادثی که امروز کشور درگیر آن است یعنی این‌که دشمن در جنگ رسانه‌ای توانسته عده‌ای را گمراه کند و ما باید در راستای تحقق جهاد تبیین توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی و چهره واقعی دشمنان را معرفی کنیم.

به گزارش طلوع یزد، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار شد گفت: با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از وظایف ما است، جهاد تبیین را یکی از راه‌های مقابله با این جنگ دانست.

وی هشت سال دفاع مقدس را برگرفته از عاشورا دانست و گفت: دفاع مقدس یادآور و تجلی بخش ایثار ،مقاومت و شهادت مردان و شیرزنان انقلاب اسلامی است که به فرمان امام خود لبیک گفتند و عاشقانه با بصیرت در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیرگفت: ما باید از هشت سال دفاع مقدس الگو برداری کنیم و تجربه های دفاع مقدس را برای نسل های آینده ترسیم کنیم تا آنها بدانند که چه اتفاق هایی رخ داده و کشور چگونه پیروز شده است.

وی ایستادگی را یکی از درس های هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: هشت سالی که با دست خالی در برابر استکبار جهانی ایستادیم و در یک کلام جبهه حق مقابل جبهه باطل بود و این هشت سال ثابت کننده این گزاره بود که مقاومت در برابر باطل همیشه جواب می دهد.

سردار زارع کمالی گفت: اگر بخواهیم به اهدافی که در گام دوم انقلاب اسلامی به زیبایی اشاره شده برسیم باید با اتحاد آحاد ملت و تبعیت از ولی مسلمین و با شعار«ما می توانیم» که یکی از درس های هشت سال دفاع مقدس بود عمل کنیم.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به فرموده رهبری در گام دوم انقلاب، هدف از انقلاب اسلامی را، ایجاد تمدن اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و اظهار داشت: خانواده اسلامی، آموزش و الگوها را سه پایه اساسی تمدن اسلامی هستند که دشمن در این زمینه‌ها مشغول فعالیت است و در تلاش است تا  پایه های این تمدن را بزند و ما به تمدن نوین اسلامی نرسیم .

وی با اشاره با تأکید بر جهاد تبیین و بحث بصیرت افزایی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال قبل به‌صراحت فرموده‌اند که جهاد تبیین یک فریضه قانونی، عینی و همگانی است و بر همگان است که این جهاد را انجام دهند، و زمانی که ولی‌فقیه جامعه بحثی را فریضه اعلام می‌کنند وظیفه ما در مقابل آن جهاد تبیین و بصیرت افزایی است که باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به این‌که دشمن فهمیده در جنگ رزمی نمی تواند بر ارزشهای ما مسلط شود اما برای رسیدن به اهدافش و از بین بردن و جا به جا کردن اعتقادهای ما جنگ ترکیبی را شروع کرده که دو بعد مغز و قلب ما را هدف قرار داده است اما ما همان گونه که در جهاد اصغر ثابت کردیم با توکل به خدا و ائمه اطهار جهاد را پشت سر بگذاریم در این جنگ هم می توانیم پیروز شویم به شرطی که فرامین حضرت آقا را مد نظر قرار دهیم و با بصیرت و روشنگری در جهادتبیین عمل کنیم.

وی از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در ۲۳ عنوان و ۱۴ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط نیروهای نظامی و انتظامی در استان یزد خبر داد و افزود: برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، دیداری مردمی شورای قضایی استان، مراسم رژه ۳۱ شهریور، عطر افشانی قبور شهداء و همایش پیاده روی خانوادگی، از جمله برنامه‌های چهل و دومین سال گرامیداشت دفاع مقدس در استان یزد است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این‌که «ما مقاوم هستیم» شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال است، گفت: نواختن زنگ مهر و مقاومت، توزیع ۱۰۰۰سری لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، پاسداشت روز سرباز، رونمایی از مستند دفاع مقدس، تجلیل از جهادگران و برگزاری دومین همایش دیده‌بان صبح ویژه اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های تدوین شده و در دستور کار است.

لازم به ذکر است؛ «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت»، «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، «ولایتمداری، جوانان و علم و دانش پژوهی»، «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی»، «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان»، «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی، استکبار ستیزی»، «نیروهای مسلح و بسیجیان» و «فرماندهان، عزت مداران، حماسه آفرینان»، عناوین روزهای هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان یزد است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *