لزوم بازپیرایی بوستان‌های محله‌ای در مناطق کمتربرخوردار یزد

لینک کوتاه
فاطمه زارع

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ضرورت وجود توسعه متوازن شهری گفت: بازپیرایی پارک‌ها و بوستان‌های درون‌محله‌ای مناطق کمتربرخوردار یزد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش طلوع یزد ،فاطمه زارع، با اشاره به اینکه بحث خدمات شهری از گستردگی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد تلاش شده است که نظارت بر عملکرد سازمان‌های مربوطه به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی تصریح کرد: هر فعالیتی که با نظارت دقیق و مناسب انجام شود، پایین‌ترین خطا را به دنبال دارد و کاهش خطا نیز منجر به افزایش رضایت شهروندان می‌شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه آتش‌نشانی، آرامستان‌ها، سیما و منظر شهری و مدیریت پسماند چهار سازمانی است که به صورت مستقیم زیر نظر این کمیسیون فعالیت دارد، گفت: دامنه فعالیت این سازمان‌ها بسیار گسترده است و به همین دلیل توجه شورای اسلامی شهر یزد نیز به عملکرد آنها معطوف است تا اقدامات مؤثری برای شهر انجام شود.

وی یکی از موضوعات مهم در سطح شهر که مرتبط با این کمیسیون است را فضای سبز شهری دانست و خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از فضای سبز موجود و توسعه امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز متناسب با اقلیم و شرایط جغرافیایی یزد به صورت ویژه به مدیران مربوطه تاکید شده است.

زارع ادامه داد: در حال حاضر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا بهترین و بالاترین نتیجه را از فعالیت‌ها به دست آوریم و در این راستا نشست‌ها و بازدیدهایی از بخش‌های مختلف شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امکانات رفاهی در مناطق مختلف شهر یزد متوازن نیست، افزود: بعضی مناطق شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار امکانات رفاهی بسیار کمتری نسبت به دیگر نقاط دارند و برنامه‌ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد نیز تکمیل این امکانات در نقاط مختلف و ایجاد توسعه متوازن در شهر است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازپیرایی و توسعه بوستان‌ها و پارک‌های درون‌محله‌ای در نقاط کمتر برخوردار شهر ایجاد شده تا مردم این نقاط نیز بتوانند از امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *