صحنه ای برای رهایی

لینک کوتاه
صحنه ای برای رهایی

هنرمندان عرصه نمایش استان یزد به مناسبت ماه صفر اقدام به اجرای نمایشی تحت عنوان دل لرزه نموده و در پایان اجرای این اثر اقدام به گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مینمایند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ نمایش دل لرزه اثر نمایشی که به موضوع اخذ گذشت و رضایت در خصوص یکی از پرونده های قتل و سانحه قطار مسافربری مشهد به یزد میپردازد به تهیه کنندگی سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد به مناسبت ماه سفر به روی صحنه رفته و هر شب در پایان این نمایش گلریزانی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار میگردد و تماشاچیان این نمایش مبالغ مورد نظر خود جهت این امر خداپسندانه را به ستاد دیه استان اهدا مینمایند.

مجتبی لاله زاری کارگردان این اثر گفت: موضوع این نمایش درباره حادثه اخیر قطار مشهد به یزد است و داستان در خصوص فردی است که قتل غیر عمد را انجام می‌دهد و فردی برای رضایت گرفتن خانواده مقتول تلاش می‌کند و پنج بازیگر در این نمایش حضور دارند و دراین نمایش بحث کرامت امام رضا(ع) در بخشش قاتل به نمایش گذاشته می‌شود.

لاله زاری در ادامه افزود: این اثر به قلم سید علی موسویان و با بازی سید هادی آقا بزرگی، سعید خبیری، امین دلپذیر،طاهره هنزایی ، مجتبی لاله زاری و با طراحی نور رامین راستجو و آهنگسازی و صدای مجتبی هراتی به روی صحنه رفته است.

لاله زاری سه سال گذشته اثر نمایشی عامدانه ، عاشقانه ، قاتلانه را نیز با تهیه کنندگی مجید ذهبی به روی صحنه برده بود و کلیه عواید آن اثر نیز صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گردیده بود.

موضوع نذر فرهنگی در قالب اثر های نمایشی چند سالی است که در استان یزد برگزار میگردد و هنرمندان عرصه تاتر قسمتی از عواید فروش یا کلیه فروش نمایش خود را به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص میدهند که تا کنون اثر های( عامدانه ، عاشقانه ، قاتلانه) ،(خشکسالی و دروغ) ،(نوای دل) ، (قند خون)،( بی نشون) و هم اکنون نیز دل لرزه در این پویش نذر فرهنگی با ستاد دیه استان یزد همکاری نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *