در دستورکار کمیته امداد بهمن قرار دارد:

۲۵ پروژه احداث مسکن برای مددجویان تحت حمایت در بخش بهمن

لینک کوتاه

کمیته امداد بهمن تعداد ۲۵ پروژه احداث مسکن برای مددجویان تحت حمایت بخش بهمن در دستورکار دارد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمیدرضا علی پناه با اشاره به رویکرد کمیته امداد در ارائه خدمات مسکن به نیازمندان گفت: در سال جاری کمیته امداد بخش بهمن در قالب تفاهم‌نامه ۳ جانبه با بنیاد علوی و بنیاد مسکن و تفاهم‌نامه با سپاه، ۲۵ مورد خدمت احداث مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌کند.

وی بابیان اینکه این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۴ میلیارد ریال در بخش مسکن مددجویان هزینه کرده است افزود: هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است.

رییس کمیته امداد بهمن افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد و در حال حاضر ۴ واحد از پروژه‌های احداث مسکن ولی‌نعمتان قابل بهره‌برداری می‌باشد.

وی افزود: امسال نیز ۶۰ مورد خدمات مسکن از جمله ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن به مددجویان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *