17 مورد بازرسی در طرح نظارتی اربعین حسینی

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت : طرح نظارتی اربعین که با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات در بخش‌های سلامت، تغذیه و حمل و نقل تا 27 شهریور ماه برگزار شد .
وی در خصوص جزئیات این طرح اظهار داشت : در این طرح که بمنظور نظارت بر خدمات ارائه شده به زائرین اربعین ، حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار گردید ، از دفاتر آژانس ها و مراکز فروش بلیط اتوبوس و هواپیما و پایانه های مسافربری و همچنین مراکز ارائه خدمات بین راهی و فروش مواد غذایی در مسیرهای تردد زائرین بازرسی به عمل آمد .
مهاجریان مقدم با اشاره به 17 مورد بازرسی از مراکز هدف ، در مدت اجرای این طرح افزود : طی این بازرسی ها 1 مورد پرونده تخلف تشکیل و حکم قاطع و بازدارنده برای متهم این پرونده صادر و اجرایی خواهد شد .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد : هم استانی های عزیز می توانند گزارشات و شکایات خود را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند تا موضوع بلافاصله توسط تیم های بازرسی مورد بررسی و با متخلفین برخورد قانونی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *