دو دیدار دوستانه مقابل گیتی پسند، آخرین آزمون و خطاهای شاگردان تندروان پیش از آغاز رقابت های لیگ

لینک کوتاه
باشگاه ورزشی شهداب یزد

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، تیم والیبال بزرگسالان این باشگاه که از اول مرداد ماه سال جاری تمرینات حضوری خود را برای شرکت در رقابت های فصل 1401 آغاز کرده بود؛ در طی دو هفته گذشته پنج دیدار دوستانه مقابل تیم های سپاهان اصفهان، راهیاب ملل مریوان و مس رفسنجان برگزار کرد و پس از برگزاری اردوی یک هفته ای در تهران برای انجام ادامه تمرینات به شهر یزد بازگشت.

– شاگردان محمدرضا تندروان در آخرین دیدار های دوستانه خود پیش از آغاز رقابت های لیگ 1401 روز های سه شنبه و چهارشنبه همین هفته (29 و 30 شهریور ماه) در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم تازه لیگ برتری گیتی پسند اصفهان خواهند رفت تا با انجام این دو بازی پرونده دیدار های دوستانه پیش فصل خود را ببندد و آماده برای شروع رقابت های لیگ برتر در فصل جدید گردند.

– لازم به ذکر می باشد که تماشای این دو دیدار دوستانه برای عموم تماشاگران عزیز ( بانوان – آقایان ) آزاد و رایگان می باشد.

– گفتنی است که رقابت های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور از روز “چهارشنبه ششم مهرماه” آغاز خواهد شد که بلند قامتان شهدابی در اولین دیدار خود از ساعت “17:30” آن روز میزبان هورسان رامسر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *