بررسی زمینه های همکاری مشترک بین مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با جبهه فرهنگی انقلاب استان

لینک کوتاه
سعید زارع

در جلسه دیدار دکتر ابراهیم دهقان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد با سعید زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد زمینه های همکاری مشترک بین دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در این جلسه سعید زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با بیان اینکه لازم است یزد جهانی در شان و طراز واقعی خود گنجینه ی فاخری از آثار و مستندات مربوط به شخصیت ها و مشاهیر استان و شهرستان ها را در گنجینه ی اسناد و کتابخانه ملی خود داشته باشد افزود:از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دوره ی جدید مردمی سازی این مرکز و استفاده از بستر و ظرفیت مستندات موجود در این سازمان در راستای تحقق جهاد تبیین مقام معظم رهبری«مدظله» است و لذا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در این خصوص می تواند تعامل خوبی با این مرکز داشته باشد.
در ادامه دکتر ابراهیم دهقان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد از اقدام ارزنده ی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در زمینه ی مستند سازی آثار بیوت علماء یزدی به عنوان یکی از اقدامات شاخص این سازمان در دوره جدید تقدیر و تشکر نموده و افزود: مستند نگاری هویتی یزد قدیم با رویکرد احیاء حرفه ها و مشاغل هویتی با موضوع صنعت استان می تواند یکی از محورهای کاری حوزه ی تاریخ شفاهی با اهمیت برای استان باشد.
در ادامه مقرر شد همکاری های مشترک بین دو مجموعه صورت گرفته و تصاویر رویداد سلام فرمانده با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب استان در این مرکز مستند سازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *