پیام تسلیت علیرضا حسنی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

لینک کوتاه
علیرضا حسنی

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان یزد متن پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف یزد به مناسبت اربعین حسینی بدین شرح میباشد:

اربعین روز ظهور حقیقت ایمانِ به زیارت مقدس سیّدالشهدا علیه‌السلام است. روزی است که دوستداران لقاء حسینی و سوختگان عزای زینبی در سوگ چهلمین روز از عزای مولایشان؛ در مسیرکربلا ذوب شوند تا بتوانند با چشم دل، محبوب خویش را ناظر و زائر باشند .

اربعین، دوباره خوانی کربلاست. مرور خردمندانه حماسه‌ایست که هر چند با گریستن آغاز می‌شود اما با نگریستن ادامه می‌یابد. بر ماست که هنر کنیم و رودخانه بی‌قراری را به درک دریای حسین (ع) رهنمون باشیم. هر سال بر عظمت و شکوهش افزوده می ‌شود و در آن فضای عطر‌ آلود، تنها عشق است که میدان‌ دار است و این یکی از هزاران ثمره نهضت امام حسین (علیه‌السلام) و پیام‌ رسانی قهرمان کربلا عقیله بنی هاشم حضرت زینب (سلام‌ الله علیها) است.

با دلی پر سوز و چشمانی پر جوشش از زمزم اشک، فرارسیدن اربعین شهادت بزرگ مرد صحنه کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین، قمر بنی هاشم اباالفضل العباس و ۷۲ ستاره درخشان از چهره آسمان شهیدان را به محضر امام زمان (عج) ، عموم عزاداران به ویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان یزد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

علیرضا حسنی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *