پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

اربعین، نشان هوشمندی جریان تشیّع در تاریخ است

لینک کوتاه
دهقانی اشکذری

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی یزد، دکتر «محمدر ضا دهقانی اشکذری» در این پیام، با آرزوی قبولی طاعات مومنان در این روزها، فرارسیدن اربعین امام حسین(ع) و یاران صدیقش را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی یزد تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد آمده است:

“اربعین، نشان هوشمندی جریان تشیّع در تاریخ است”
جریان بزرگ داشت اربعین حسینی ، نشان هوشمندی جریان تشیّع در تاریخ است که نهضت مظلوم شیعه را در تاریخ بیش از هزارساله، به جهان معرفی نموده است.

یاد امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است و این بزرگداشت، مقدمه ساز ظهور منجی عالم بشریّت است تا آن زمان که صدای (انالمهدی) در جهان بپیچد و انّی جدّی الحسین (ع )، شناسنامه حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

همه عالم بدانند که حسین (ع) کسی است که امروز، پرچم عدالت در دستان فرزند صالح او قرار گرفته است.

اینجانب فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی ارادتمندان به خاندان نبوت و طهارت(ع) به ویژه مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان تسلیت گفته و امیدوارم خداوند منان، طاعات و عبادات ما را در این ایام قبول درگاهش قرار داده و همه ما از رهروان شایسته و صدیق سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و یارانش باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *