شهردار یزد:

لکه‌گیری آسفالت معابر منتهی به مدارس یزد انجام می‌شود

لینک کوتاه
محی الدینی

شهردار یزد گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، لکه‌گیری آسفالت و خط‌کشی معابر منتهی به مدارس یزد در روزهای پایانی شهریورماه انجام می‌شود.

به گزارش طلوع یزد ،ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه در بعضی نقاط شهر، آسفالت معابر با مشکلاتی روبه‌رو شده است، اظهار کرد: در حال حاضر امکان انجام آسفالت مجدد برای تمام سطح شهر یزد نیست و این موضوع به اعتبار بسیار زیادی نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود از ابتدای فعالیت دوره جدید شهرداری یزد، موضوع آسفالت معابر به صورت بسیار ویژه در اولویت قرار گرفته است و در نقاط مختلف شهر اجرا شده است.

شهردار یزد با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، لکه‌گیری آسفالت و خط‌کشی معابر منتهی به مدارس یزد در روزهای پایانی شهریورماه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حضوری بودن تمام کلاس‌ها، معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری و مدیران مناطق پنج‌گانه شهرداری یزد مکلف شده‌اند نسبت به لکه‌گیری و پاکسازی معابر در محدوده مدارس شهر یزد اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس به تمام مدیران مربوطه تاکید شده است که هرچه سریع‌تر نسبت به لکه‌گیری و پاکسازی معابر، شست‌وشو و خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده منتهی به مدارس و آموزشکده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و گزارش عملکرد خود را ارائه کنند.

محی‌الدینی افزود: آسفالت معابر، یکی از اولویت‌های اصلی و مهم شهرداری است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های گسترده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *