نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

جانبازان و معلولان باید سالن ورزشی مجهز و مستقل داشته باشند/ لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات این قشر

لینک کوتاه
جوکار

دکتر جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولان، گفت: جانبازان و معلولان باید سالن ورزشی مجهز و مستقل داشته باشند.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان یزد با وی با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص توجه به جانبازان و معلولان، گفت: هر چند مصوباتی در موضوعات مختلف بویژه در بحث ورزش معلولان و جانبازان وجود دارد ولی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را جهت اجرای آن ندارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه جانبازان و معلولان نیازمند ورزش و تحرک هستند، اظهار داشت: این قشر با توجه به شرایط خاصی که دارند باید ورزش کنند و اگر این کار صورت نگیرد به مرور زمان با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای سلامتی جانبازان و معلولان هر کاری که می‌شود باید انجام داد، افزود: هر دستگاه‌ اجرایی باید در حیطه وظایف خود و در زمینه ایجاد بستر مناسب برای ورزش جانبازان و معلولان اقدامات لازم را انجام دهند زیرا این حق آنهاست و نباید در این خصوص کوتاهی صورت گیرد.

جوکار به اقدامات ارزشمند هیئت ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: این اقدامات می‌تواند استمرار داشته باشد و ان‌شاءالله محکم و پایدار دنبال شود تا ورزش این قشر راه‌اندازی و بدون هیچ مشکلی انجام گیرد و ما نیز در بحث نظارتی هر آنچه که در توان داریم دنبال خواهیم کرد تا مشکلاتشان مرتفع شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: این قشر شرایط خاص بدنی دارند و نیازمند یک سالن مجهز و مستقل هستند زیرا همه سالن‌های ورزشی برای آنها مناسب نیست و امکان استفاده از آن را به شکل شایسته ندارند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس در پایان بر توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *