علیرضا نقوی از کانون بازدید کرد؛

قول مساعد شهردار منطقه بافت تاریخی یزد به منظور بهسازی و زیباسازی محوطه بیرونی مرکز کانون پرورش فکری

لینک کوتاه
نقوی

بازدید نقوی از مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد به منظور بهسازی و زیباسازی محوطه بیرونی مرکز و نصب کتیبه های دیوارها انجام شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،در بازدید علیرضا نقوی شهردار منطقه بافت تاریخی یزد از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون از اولین مرکز تخصصی دست سازهای خلاق اعضا و مربیان رونمایی شد . سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون طی گزارشی به اقدامات عمرانی انجام شده در سال های اخیر اشاره کرد و عدم تخصیص بودجه کافی را از مشکلات اصلی عنوان نمود.
قوامی ضمن تشکر از شهردار به جهت زیباسازی نمای بیرونی مرکز فرهنگی هنری شماره یک توسط شهرداری منطقه بافت تاریخی ،خواستار مساعدت وی در مرمت و بهسازی داخل این مرکز شد.
نقوی، مرمت و بهسازی مرکز را در چارچوب مقررات از اقدامات شهرداری برای شهروندان دانست و قول مساعد داد تا در کوتاه ترین زمان کتیبه های دیوارهای مشرف به پارک نصب و محوطه ورودی مرکز مبلمان شهری متناسب با فضای مجموعه اجرا شود .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *