مدیر مخابرات منطقه یزد؛

رونق تولیدات داخلی در سایه اصلاح تعرفه ها

لینک کوتاه

مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: شرکت مخابرات ایران بر اساس رسالتی که بر دوش دارد همواره در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان بوده تا با حمایت های همه جانبه خود ضمن حفظ اشتغال موجود، توسعه اشتغال و کارآفرینی را به عنوان یکی از ارکان مهم در جامعه، رونق بخشد و در حال حاضر این امر مستلزم اصلاح تعرفه های مخاب...

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع افزود: وجود منابع انسانی پرتلاش، با انگیزه و خوش فکر در مجموعه شرکت مخابرات ایران و ارائه خدمات متنوع مخابراتی فرصت بسیارخوبی را برای رونق تولیدات و کسب و کارهای داخلی فراهم آورده است، ولی متاسفانه عدم منطقی سازی تعرفه ها در سالهای گذشته این شرکت را برای ترسیم چشم انداز بلند مدت جهت رونق تولیدات داخلی در تنگنا قرار داده است.

وی افزود: در صورت منطق سازی و اصلاح تعرفه ها این شرکت با تکیه بر دانش روز دنیا ضمن رونق اقتصادی کشور در سایه کمترین وابستگی و بیشترین اشتغال آفرینی، چرخهای صنایع دیگر را نیز به حرکت در خواهد آورد.

زارع در پایان افزود: اصلاح تعرفه های مخابراتی با رویکرد تکیه بر نهضت تولید داخل، علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت های خارجی، منجر به خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور می شود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *