شیفت امام حسینی گروه جهادی آبفا استان یزد در اربعین

لینک کوتاه
گروه جهادی آبفا استان یزد

ماموریت آب رسانی گروه جهادی شرکت آب و فاضلاب استان به زائران اربعین حسینی در خوزستان به مدت یک ماه انجام می‌پذیرد.

به گزارش طلوع یزد، مسئول گروه جهادی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با پنج نفر از متخصصین آبفا استان در قالب یک گروه جهادی جهت آب رسانی و تامین فشار آب شرب عازم شهر اهواز و اردوگاه راهیان نور شهید عاصی زاده شدیم.
لوک زاده افزود : ماموریت ما اجرای شبکه داخلی و رساندن آب به مخزن زمینی و راه اندازی ایستگاه پمپاژ و ترمیم لوله های فرسوده میباشد.

وی عنوان کرد: تعداد 30 موکب در اردوگاه راهیان نور شهید عاصی زاده از این آب استفاده می‌کنند و سالیانه حدود20000نفر در قالب زائران عتبات وزائران مناطق جنگی از این موکب ها بهره برداری ‌و استفاده میکنند .

این جهادگر بسیجی در ادامه اضافه کرد: حس ‌و حال همکاران به خصوص در هنگام استفاده از مسجد و نماز خانه اردوگاه که محل وداع2300شهید از شهدای استان بود دیدنی و غیر قابل توصیف هست .در ضمن در کار سقائی همه همکاران روحیه جهادی داشته و با اقتدا به حضرت ابوالفضل(ع) در گرمای 46 درجه ورطوبت 80 درصد و به صورت شبانه روز پای کار ایستاده اند.

مجید صادقی مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد نیز گفت: امسال گروه جهادی آبفا کمک شایانی برای بهبود شرایط رفاهی زائران اربعین کردند که این روند تا چند روز پس از اربعین و در زمان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال با تاکید استاندار محترم و همکاری سپاه الغدیر استان: اردوگاه شهید عاصی زاده در خوزستان آماده اسکان و پذیرایی از زائران اربعین خواهد بود و البته شهرداری یزد نیز متعهد شده ۲۰ دستگاه اتوبوس را در این ارودگاه برای جابجایی زوار اختصاص دهد.

صادقی عنوان کرد: اردوگاه شهید عاصی زاده میتواند محل مناسبی برای اسکان موقت زائران و تجدید قوای کاروان ها باشد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *